Благодарност

БЛАГОДАРСТВЕНО ПИСМО

Уважаема г-жо Директор,

    През учебната 2009/2010 г. моята дъщеря Виктория Ивелинова Йовчева беше приета в ОДЗ №3 „Делфинче“ в подготвителна група „Златна рибка“.
В тази връзка искам да изразя най-искрената си благодарност към г-жа Снежана Желева и г-жа Янка Георгиева
за грижите, които положиха за детето ми, за тяхната човечност, за добрината им, за тяхната упоритост.
Нямам думи, с които да изразя възхищението си от професионализма им.
 Пожелавам на всички учители да работят с такова желание и професионализъм.
          Благодаря им най-искрено!

Гр.Варна.                                С уважение: Мария Чакърова
21.05.2010г.

Децата са цветята на земята

Имаме си ний градина нова и красива
и се чувстваме тук прекрасно, много съм щастлива!
Топло, чистичко и с добри госпожи
но за майки казват не, не може.

Баба също … сърди се във къщи,
недоволства и се мръщи.
Снощи тя ми обяснява
и ме дълго убеждава.

Аз на работа не ходя и много скучая,
я вземи ме внуче с вас да си играя.
И ще бъда аз доволна цял ден със децата,
че красиви са те много, също кат цветята.

С тях се чудя и се мая,
вместо аз да си играя.
Вий големи сте и много умни,
а защо сега сте неразумни?

Моля Ви, не се сърдете
и накрая разберете.
Тя … градината е само за децата,
че те са … цветята на земята!

                                              Д. Митева
С благодарност към директорката г-жа Михайлова и екипа от подготвителна група, които се грижат за моята внучка.

Вашият коментар

